Thursday, July 30, 2009

cutenye...........

cutenye..........
happy tgk gambar kucing ni......teringat akan kenangan lalu..........
hidup ini mesti berteman dan bkawan namun mengapa kita sukar untuk mencari sahabat......
tak semua bernasib baik untuk memiliki sahabat sejati kerana mungkin haluan masing2 berbeza dan ada kalanya citarasa yang sama juga menyebabkan ikatan yang terjalin itu terputus......
mungkin siapa2 pun tidak mahu untuk bersendiri namun itulah yang aku alami sekarang........tapi xsesekali aku myesalinya kerana aku sudah bersedia untuk menerima semua ini sjak awal aku membuat keputusan ini......aku tahu pengorbanan aku ini mungkin sia2 namun aku bahagia bila dia sudah mula untuk mandekati insan lain,walaupun hanya sebagai kawan namun aku berharap dia menemui insan yang betul2 mcintainya.........aku berharap dia akan melupakan aku namun aku juga berharap aku akan menjadi sahabatnya lagi........kerana aku akui yang aku rindu akan persahabatan aku ngan dia yang dulu.........

No comments:

Post a Comment