Wednesday, July 29, 2009

aiskrim........

ptg td aku g karnival karisma yg kolej aku anjurkan..........sedang asyik aku makan aiskrim aku ternampak seseorang yg aku benci....
nape la dia muncul time 2.........
nk je aku lari dari situ.........dari matanya aku xnmpak lagsung ase bersalah dia kat aku......emang aku yg bersalah namun pbuatan dia kat aku, aku ingat smpai bila2........
namun jauh dalam sanubari aku........aku rindu akan dirinya........
dia yang pnah mnjadi sebahagian hidup aku dulu........
aku mgaku yg aku rinduinya nmun aku masih xmampu untuk mmaafkan dirinya......
walaupun aku rindu akn kenangan dlu........
aku bharap sangat satu hari nnti aku dpt maafkan dia..........
aku doakan dia bahagia ngan insan yg lebih ssuai denganya.........
skrng pun aku tgk dia dh happy n aku harap dia leh lupakan aku..........

No comments:

Post a Comment