Friday, August 14, 2009

kemaafan..........


orang cakap kalu nk seribu dayanya, xmahu seribu dalihnya..........
akhirnya aku ada kekuatan untuk mmaafkan dia......sorang insan yang amat aku rindu,....aku amat bterima kasih pada sorang insan yang istimewa dalam hidup aku kerana dialah, aku mampu untuk mmaafkan dan meneruskan hidup aku yang kesorangan di utm ni........
katanya, kita tidak bhak untuk mbenci ssorang krana maybe ada kalanya punca ksalahan itu adalah daripada kita sendiri.........pe yang penting kita sntiasa mbaiki cara kita untuk jd lebih baik..........
petang itu, aku tidak tahu dari mana datangnya kkuatan aku untuk mgajar insan tsebut kuar minum, niat aku cuma satu iaitu mjalinkan kmbali hubungan psahabatan yang telah aku musnahkan.......alhamdulillah dia masih sudi mnerima sbagai sahabatnya kmbali walaupun aku telah lukakan hatinya..........skarang aku rasa tenang krana aku tidak perlu lagi untuk mbenci.......sememangnya mbenci itu memenatkan...........namun aku masih tidak mampu untuk mdekati dua insan yang amat aku rindu.......mungkin aku butu waktu untuk aku dan juga dorang...........yang sntiasa kau doakan adalah agar dorang sntiasa bahagia.........


harap tuah mjaga dorang dengan baik........krana hinata tidak mmpu untuk mndekati dorang.....

1 comment:

  1. hmmmmm...sekarang dah baikan...jd bersahabatlah ...biar putus cinta tp jgn putus sahabat

    ReplyDelete